Veelgestelde vragen
Heb je een vraag? Bekijk onze veelgestelde vragen. Geen antwoord gevonden op je vraag? Neem contact met ons op.
ContactAlgemeen
Kan ik afnemen bij HOOM Collection?
Wij zijn een groothandel en leveren onze producten uitsluitend aan bedrijven voor wederverkoop.
Hebben jullie een artikel op voorraad?
Wanneer je ingelogd bent, is onder het artikel de voorraad zichtbaar. Mocht een artikel niet op voorraad zijn, kun je hierover contact opnemen via info@hoomcollection.nl.
Zijn de prijzen op de webshop mijn uiteindelijke prijzen?
Ja. De prijzen die je binnen je account ziet zijn de uiteindelijke prijzen excl. BTW en verzendkosten. Deze worden verrekend bij het afrekenen.
Kan ik op rekening kopen?
Ja met uitzondering van de eerste order, deze dient vooraf betaald te worden.
Hebben jullie een showroom?
Ja. Wij zitten gevestigd in Uden en deze is enkel op afspraak te bezoeken. Neem hiervoor contact met ons op via info@hoomcollection.nl
Wat kan ik verwachten van jullie showroom?
In de showroom presenteren wij onze gehele collectie en kan je de kwaliteit met eigen handen voelen.
Overig
Ik heb een beschadigd artikel of te veel/weinig geleverd gekregen. Wat nu?
Vervelend dat er iets niet goed gegaan is met de levering! We willen je vragen foto’s van het probleem met het artikelnummer te sturen naar info@hoomcollection.nl. We komen er zo snel mogelijk bij je op terug.
Ik ben in de buurt, kan ik mijn order afhalen bij jullie in Uden?
Ja, dit is mogelijk indien hier vooraf een afspraak over is gemaakt.
Wanneer wordt mijn order geleverd?
Indien alles uit je order op voorraad is, zullen wij zo snel mogelijk leveren.
Ik heb me geregistreerd maar zie nog geen prijzen, hoe kan dit?
Leuk dat je interesse hebt! We beoordelen je aanvraag en nemen zo snel mogelijk contact met je op. Check hiervoor ook altijd je ongewenste mail. Het kan zijn dat we nog iets willen vragen en de registratie pas verwerkt kan worden zodra deze beantwoord zijn.